Melitta Caffeo Lattea wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Caffeo Lattea wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

san 21-12-2016

leuke kleur

Geschreven voor: Melitta Caffeo Lattea zwart

Ik was superblij met mijn aankoop maar.
.... Nog geen 2 weken later besluit men om de zakjes voor de melk en smaakjes uit het assortiment te halen...waarom heb ik dit apparaat gekocht.....

fek 24-04-2012
Geschreven voor: Melitta Caffeo Lattea zwart

Ik heb deze machine in april 2012 3 jaar. Absoluut voordeel van dit apparaat is de uitneembare zetgroep die je eenvoudigweg onder de waterkraan kunt reinigen.
Qua smaakbeleving en presentatie (crema en schuimlaag) doet een door deze machine gemaakte ristretto, espresso, normale koffie of cappuchino niet onder voor een profesionele horecamachine. Prachtige vormgeving, geen sta in de weg en last but no least een zeer aangenaam geluidsnivo.

Robmelitta 04-09-2010
Geschreven voor: Melitta Caffeo Lattea zwart

Twee weken in het bezit van de Melitta Caffeo Lattea. Ik was op zoek naar het type Solo, maar zag in de winkel een demo model van het type Lattea staan die veel goedkoper was dan de Solo. Normaal is de Lattea +/- €50 duurder. Ik maak geen gebruik van de melkschuimfunctie, maar ik kan nu wel heet water aftappen voor het bereiden van een kop thee. Gekocht vanwege design en afmetingen. Smal, maar wel diep apparaat. Staat mooi in de keuken. De koffie is warm/heet, smaakt goed en is eenvoudig te bedienen. Het apparaat maakt bij de bereiding wel wat geluid, maar dat maken alle volautomaten. Storend is het in elk geval niet. Nadelen van het apparaat. Kleine waterreservoir, kleine water opvangbak en het apparaat spoelt zowel bij het uitzetten als bij het aanzetten. Dit laatste lijkt mij een beetje overdreven. Het waterreservoir is hierdoor sneller leeg en het stroomverbruik onnodig hoger. Al met al ben ik tevreden.

geertrui_t 31-05-2010

Degelijk apparaat, werkt prima.
melkschuimmechanisme is heel gemakkelijk. Alleen smaakt het natuurlijk niet helemaal zoals echte opgeschuimde melk. (trouwens, de chocoladesmaak wil niet goed schuimen). De temperatuur mocht van mij nog wel iets heter. het koffieresidu is niet erg compact en heel vochtig (vb in vergelijking met delonghi, waar je droge klompjes hebt), waardoor je vaker en grondiger moet schoonmaken.